سفارش تبلیغ
صبا ویژن

نورپردازی مغازه

نورپرداری مغازه 

نورپردازی مغازه از خدمات قابل توجه برای  هر فروشنده و بدون شک جذاب برای مشتری می باشد. هنگامی که درباره نورپردازی فروشگاه یا مغازه صحبت می کنیم؛ همانند سایر خدمات نورپردازی ، فقط ایجاد روشنایی و زیبایی نیست. قطعا چیزی فراتر از این موارد می باشد. در هر مغازه یا فروشگاهی، هدف نهایی جذب مشتری بیشتر است تا بدین وسیله مشتریان، سبب افزایش منافع اقتصادی شوند. بنابراین انجام نورپردازی کمک می کند  آب و رنگ، جلوه ی اجناس و محصولات ما به صورت برجسته و با وضوح بیشتر برای مشتریان نمایان شود. لازم به ذکر است اگر ویترین مغازه، سقف مغازه یا فروشگاه، محوطه اصلی مغازه و صندوق فاقد نورپردازی باشد ، احتمال دارد که هیچ مشتری یا مخاطبی به سمت مغازه شما راغب نشود.  باید متناسب با محیط از اصول نورپردازی مغازه برای جذب بیشتر مشتری استفاده شود. تکنیک های مختلفی برای نورپردازی وجود دارد که در ادامه به بررسی آنها پرداخته‌ایم.

نوررپردازی سقف مغازه 

هنگامی که قصد دارید برای سقف مغازه یا فروشگاه خود یک نورپردازی ایده آل با نور طبیعی انجام دهید ، باید از تکنیک های اصولی استفاده کنید. البته به طور معمول برای انجام نورپردازی در مغازه از لوستر های مناسب با فضا استفاده می کنند. همچنین شما می ‌توانید متناسب با میزان فضایی که در اختیار دارید. از لامپ های رنگی ال ای دی نیز استفاده کنید. این لامپ ها بیشتر برای دیزاین سقف استفاده می شوند. فراموش نکنید که نورپردازی برای سقف مغازه باید به نحوی انجام شود که تنها یک هاله ملایم از نور پیدا باشد. می‌ دانید که فروشگاه ها محل استقرار مشتریان است. بنابراین نورپردازی مغازه باید به گونه‌ای باشد که علاوه بر رنگ مناسب، ملایم و غیرمستقیم باشد. تا سبب جذب مشتریان بیشتر برای فروشنده شود.

 نور و روشنایی مغازه

 

می دانید که همه چیز، برای رسیدن به نتیجه درست و واقعی مستلزم رعایت اصولی هستند. رسیدن به بهترین روشنایی و نور، برای مغازه و فروشگاه‌ ها نیز اصولی دارد. نورپردازی صحیح باعث می ‌شود تا اجناس، دکور مغازه و هر چیزی که در آن وجود دارد زیبا دیده شوند. همچنین در معرض دید مشتریان و خریداران قرار بگیرند. دکوراسیون و نورپردازی شیک، توجه مشتری و بیننده را جلب خواهد کرد. همچنین حس خوبی در ذهن این افراد ایجاد خواهد شد. همین حس خوب مهمترین عامل برای بازگشت و خرید دوباره مشتری است. به همین راحتی ایجاد روشنایی درست و استفاده از بهترین لامپ ها، می ‌تواند روی فروش بیشتر شما تاثیر بگذارد.